رویه های بازگرداندن کالا

رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های بیابای بوده است و بیابای در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با این وجود ممکن هست مشتریان عزیز پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می شود که پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند: لکه، رنگ پریدگی، بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و برچسب و مارک و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

کدام کالاها قابل بازگشت نیستند؟

زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.

لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.

لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیست.

لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه و بچه گانه به دلیل مسائل بهداشتی قابل بازگشت نیست.

نکات مهم

لطفا قبل از هر اقدامی با شماره واتساپ درج شده در وب سایت بخش پشتیبانی یا شماره پشتیبانی درج شده در سایت اقدام نمایید و از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خوداری نمایید.

برای ارسال باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شود.

از برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد، در صورت لزوم به توضیحات بروی قطعه کاغذی جداگانه بنویسد.

فرآیند انصراف از خرید

در زمانی امکان پذیر است که سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد و بایستی از طریق شماره تلفن پشتیبانی سایت یا شماره تلفن همراه تماس حاصل نمایید.